Olet täällä: Uutiset

Hakuaikaa jatkettu! Lapin Muistiyhdistys rekrytoi muistiasiantuntijaa

18.03.2020

Haemme Rovaniemelle Muistiasiantuntijaa

Muistiasiantuntijana innostat ja kannustat mukaan uusia vapaaehtoistoimijoita, koulutat heitä ympäri maakuntaa sekä verkossa. Vastaat myös heidän täydennyskoulutuksestaan. Tarjoat tukeasi, ohjausta ja neuvontaa muistiperheille. Järjestät muisti- ja virkistystapahtumia sekä suunnittelet ja toteutat vertaiskursseja. Pääset myös ohjaamaan ryhmiä.  Teet tiivistä yhteistyötä paikallisten muistiyhdyshenkilöiden kanssa eli koordinoit ammatillista muistiyhdyshenkilöverkostoamme.  Arvioit, dokumentoit ja raportoit Luotsitoimintaamme. Levität tietoa ja toimit verkostoissamme aktiivisesti. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa, olet innostava ja arvostat vapaaehtoistoimijoita.

Teet järjestömme vapaaehtois- ja vertaistoimintaa tunnetuksi ja näkyväksi. Osaat käyttää erilaisia tiedottamisen ja markkinoinnin kanavia. Esiintymistaitoisena pystyt kertomaan toiminnastamme erilaisissa tilaisuuksissa ja verkostoissa. Olet järjestelmällinen ja huolellinen sekä itsenäinen työskentely erilaisten sähköisten ohjelmien parissa sujuu sinulta jouhevasti.

Tarjolla on siis mielenkiintoinen ja monipuolinen tehtävä mukavassa työyhteisössämme!

Toivomme sinulta

muistiosaamista
soveltuvaa korkeakoulututkintoa (AMK tai vastaava)
järjestö- ja vapaaehtoistoiminnan työkokemusta
hanke- ja kehittämisosaamista
hyvää tietoteknistä osaamista (MS Office) ja valmiutta (esim. Surveypal, Adobe Connect Pro)ohjelmien käyttöön
hyviä viestintätaitoja (somekanavat)
kehittävää ja innostavaa työotetta
esiintymisvalmiuksia
kykyä itsenäiseen työskentelyyn
ajokorttia sekä oman auton käyttömahdollisuutta

Eduksi katsotaan

Omahoitovalmennus, Ovet-ohjaajakoulutus sekä TunteVa-osaaminen, pedagoginen pätevyys

Tarjoamme

Työsuhde on kokoaikainen ja määräaikainen vuoden 2022 loppuun asti, jos STEAn rahoitus varmistuu vuosittain. Koeaika on 6 kuukautta. Työehdot ja palkkaus määrittyvät sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan ja tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5. Työ sisältää jonkin verran matkustusta ja ilta- sekä viikonlopputyötä. Voit lähettää oman palkkatoiveesi. Työ alkaa 4.5.2020 tai sopimuksen mukaan.

Odotamme hakemustasi

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen viimeistään 13.4.2020 sähköpostitse toimisto@lapinmuistiyhdistys.fi Merkitse sähköpostin otsikkokenttään Muistiasiantuntija sekä etu- ja sukunimesi.

Haastattelut järjestetään Rovaniemellä huhtikuussa.

Lisätietoja tehtävästä antavat Muistiasiantuntija Annika Väihkönen to 2.4. klo 10-12 ja klo14-16 ja pe 3.4. klo 12-14 p. 0400 741 279. Kehitysjohtaja Pia-Leena Salo ti 7.4. klo 12-14 p. 0400 741 249.

Lapin Muistiyhdistys edistää aivoterveyttä ja muistiystävällisyyttä Lapissa. Vahvistaa muistisairautta sairastavien ihmisten ja heidän läheistensä hyvinvointia ja oikeuksia. Yhdistys tarjoaa tukea ja tietoa, osallisuutta ja vertaistukea sekä mielekästä vapaaehtoistoimintaa. Yhdistyksessämme työskentelee kahdeksan työntekijää ja noin 250 vapaaehtoista. Jäseniä on noin 700.

Selaa uutisryhmää Lappi