Olet täällä: Uutiset

Koko Lappi: Uusin tiedote vaikutuksesta toimintaamme

17.03.2020

Lapin Muistiyhdistyksessä seurataan ja noudatetaan viranomaisten ohjeita koronaviruksen ennaltaehkäisyyn liittyen. Suomessa vallitsevan poikkeustilan takia noudatetaan seuraavia ohjeita:

1)  Kaikki, paitsi verkossa tapahtuvat, ryhmätoiminnot ja tapahtumat perutaan toistaiseksi 15.3.2020 alkaen.

2)  Lapin Muistiyhdistyksen toimipisteet Rovaniemellä ja Kemissä suljetaan 18.3. alkaen toistaiseksi.

3)  Henkilökunta siirtyy kokonaisuudessaan etätöihin viimeistään keskiviikkona 18.3.2020 Henkilökuntaan voi olla yhteydessä puhelimitse p. 040 5080482 tai sähköpostilla toimisto@lapinmuistiyhdistys.fi

tai henkilökuntaan suoraan, jolloin sähköpostiosoite on muotoa: etunimi@ lapinmuistiyhdistys.fi. Suorat puhelinnumerot löytyvät nettisivuiltamme: www.lapinmuistiyhdistys.fi

4)  24.4. pidettäväksi ilmoitettu yhdistyksen Vuosikokous siirretään alustavasti toukokuulle, toteutus tarvittaessa verkossa. Kokouskutsu julkaistaan huhti-toukokuussa

Koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut yskii tai aivastaa. On mahdollista, että virus tarttuu myös kosketuksen kautta. Käsienpesu ja ryhmätapahtumien välttäminen ovat hyviä keinoja ennaltaehkäistä tartuntaa. Yleisesti pyydetään noudattamaan hyvää käsihygieniaa. Pienimmissäkin flunssaoireissa pysytään kotona. Vältetään siis kättelemistä, halaamista ja muitakin lähikontakteja sekä liikkumista yleisillä paikoilla. Noudatetaan poikkeustilaan liittyviä ohjeistuksia.

Näillä keinoin turvaamme osaltamme riskiryhmien terveyttä sekä hidastamme koronaviruksen leviämistä Lapissa.

Lapin Muistiyhdistys ry

Selaa uutisryhmää Lappi