Olet täällä: Uutiset

Tervetuloa juhlaseminaariin Rovaniemelle 30.11.!

04.10.2018

Hyvä lukija,

On kiitoksen ja juhlan aika! Juhlistamme Lapin Muistiyhdistyksen 30-juhlavuotta ja Muistikunto -hankkeen parivuotista taivalta juhlaseminaarilla perjantaina 30.11.2018 klo 9-16 Lappia-talon Saivo-salissa (Jorma Eton tie 8 A, Rovaniemi).

Päivän aikana kuullaan Muistikunto -hankkeen tuloksista ja professori Markku Partisen puheenvuoro unesta. Asennetta muistityöhön tarjoilee GeroArtist Taina Semi.  Seminaariin osallistuville tarjotaan lounas ja iltapäiväkahvit. Päivän ohjelma löytyy tästä.

Olette lämpimästi tervetulleita juhlaseminaariimme! Tarjoilujen ja tilojen vuoksi pyydämme ilmoittautumista ensisijaisesti sähköisesti osoitteessa bit.ly/mukujuhlaseminaari maanantaihin 22.10. mennessä. Ilmoittautua voi myös puhelimitse toimistollemme p. 040 508 0482. Osallistuminen on maksutonta. Osallistuja vastaa itse mahdollisista matka- ja majoituskuluista. Seminaari on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Lisätietoja:

Hankesuunnittelija Mirja Heikkalalta, p. 045 668 3844; mirja@lapinmuistiyhdistys.fi

Selaa uutisryhmää Rovaniemi