Olet täällä: Tapahtumat

Tapahtumat: Rovaniemi + etäyhteys: Aivoterveyslähettiläskoulutus ke 22.5.

Sinustako vapaaehtoinen aivoterveyslähettiläs?

Tervetuloa Lapin Muistikunto -hankkeen toteuttamaan Aivoterveyslähettiläskoulutukseen. Koulutuksessa käydään asiantuntijan kanssa läpi aivoterveyttä edistäviä ja muistisairauksien riskiin vaikuttavia tekijöitä. Koulutuksessa tutustutaan myös ryhmänohjauksen perusteisiin. Osallistujat saavat materiaalit ja ohjeet luentojen ja ryhmien pitämiseksi. Aivoterveyslähettiläs toimii muistiyhdistyksen kautta ja saa sieltä tukea ryhmän ohjaamiseen ja luentojen järjestämiseen. Vapaaehtoisille aivoterveyslähettiläille järjestetään tsemppitapaamisia, joissa on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ja keskustella ajankohtaisista asioista.

Aika: ke 22.5. klo 9-15

Paikka: Lapinkatu 1b, Rovaniemi + etäyhteys

Ilmoittautuminen: Tiistaihin 17.5.2019 mennessä Lapin Muistiyhdistyksen toimistolle p. 040 508 0482; toimisto@lapinmuistiyhdistys.fi

Mitä aivoterveyslähettiläs tekee?

Aivoterveyslähettiläs jakaa tietoa, ohjeita ja vinkkejä aivoterveydestä. Aivoterveyslähettiläs voi pitää luentoja erilaisissa tilaisuuksissa tai toimia vaikkapa aivoterveysryhmän ohjaajana.

Kuka on aivoterveyslähettiläs?

Vapaaehtoinen, joka on innostunut aivoterveyden edistämisestä ja on muistiyhdistyksen tehtäväänsä kouluttama.

Lisätietoja antaa muistiasiantuntija Annika Väihkönen, p. 0400 741 279; annika@lapinmuistiyhdistys.fi

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia