Olet täällä: Tapahtumat

Tapahtumat: Aivoterveyslähettiläskoulutus verkossa (ti 23.10. alkaen)

Tervetuloa Lapin Muistikunto -hankkeen toteuttamaan Aivoterveyslähettiläskoulutukseen. Koulutuksessa käydään asiantuntijan kanssa läpi aivoterveyttä edistäviä ja muistisairauksien riskiin vaikuttavia tekijöitä. Koulutuksessa tutustutaan myös ryhmänohjauksen perusteisiin. Osallistujat saavat materiaalit ja ohjeet luentojen ja ryhmien pitämiseksi. Aivoterveyslähettiläs toimii muistiyhdistyksen kautta ja saa sieltä tukea ryhmän ohjaamiseen ja luentojen järjestämiseen.

Aika: ti 23.10., ti 30.10. ja ti 6.11. klo 12-14

Paikka: verkkokoulutus

Ilmoittautuminen: Lapin Muistiyhdistyksen toimistolle p. 040 508 0482; toimisto(at)lapinmuistiyhdistys.fi

Ilmoittautua voi myös sähköisellä ilmoittautumislomakkeella: bit.ly/muistikunto

Koulutus toteutetaan verkossa, siihen voi osallistua kotoa käsin. Osallistumista varten tarvitset älylaitteen (tietokone, tabletti, puhelin) ja toimivan nettiyhteyden. Teknistä tukea saa tarvittaessa koulutuksen aikana Lapin Muistiyhdistykseltä.

Koulutuksen esite löytyy tästä.

Lisätietoja saa hankesuunnittelija Mirja Heikkalalta p. 045 668 3844; mirja(at)lapinmuistiyhdistys.fi

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia