Olet täällä: Tapahtumat

Tapahtumat: Muistivapaaehtoisten virkistysloma 9. - 24.11.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry (MTLH) ja Lapin Muistiyhdistys ry järjestävät yhteistyössä STEA:n tuella loman, jonka tavoitteena on ennen kaikkea tarjota virkistystä ja vertaistukea muistivapaaehtoisille. Tavoitteena on, että lomalainen kokee yhteisöllisyyttä sekä voimaantuu. Tuetun loman ohjelma toteutetaan yhdessäolona ja ryhmätoimintana, rentoutuen, nauttien ja vertaistukea jakaen

Kenelle: Lapin maakunnan Muistivapaaehtoisille

paikkoja yhteensä 20. Valinnat lomalle hyväksyttävistä tekee MTLH.

Missä: Hotelli Ylläsrinne, Kolari 9.11.-24.11.2017

Hinta: omavastuuosuus on 20€/vrk; 5*20€ = yht. 100€/hlö. Hinta sisältää täysihoidon (aamiainen, lounas ja päivällinen), majoituksen jaetuissa 2 hengen huoneissa sekä ryhmälle suunnatun lomaohjelman. Matkakustannuksista lomakohteeseen vastaa lomalainen itse. Ohjelmaa tarkennetaan keväällä osallistujien toiveiden mukaiseksi. Matkakulut osallistujilla omakustanteiset.

Hakuaika: Hakuaikaa on pidennetty! Lähettäkää hakemukset 15.9. mennessä.

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:lle osoitteeseen:

Mannerheimintie 31 B 20, 00250 Helsinki.

Mikäli hakijat asuvat samassa taloudessa, riittää yksi hakemus.

Täyttäkää hakulomake huolellisesti, sillä puutteellisesti täytettyjä hakemuksia MTLH ei käsittele. Lomatarpeen perusteluun on syytä kiinnittää huomiota, koska usein tämä ratkaisee lomatuen myöntämisen. Lomajärjestö tekee lomatukipäätökset ja ilmoittaa päätöksestä lomalle hyväksytyille noin 2 kk ennen loman alkamista joko postitse tai hakijan antamaan ja vahvistamaan sähköpostiosoitteeseen.

Kielteisestä lomatukipäätöksestä MTLH ei ilmoita.

Lomatuen saaja tekee tarvittaessa peruutuksen suoraan lomajärjestöön numeroon 010 219 3460.

Lisätietoja antaa: Annika p. 0400 741 279 tai toimisto p. 040 508 0482.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia