Olet täällä: Etusivu > Tuki ja palvelut > Lapin Muistikunto -hanke

Lapin Muistikunto -hanke 2016-2018

Lapin Muistikunto -hankkeen tavoitteena on Lapin väestön aivoterveyden edistäminen ja kotona asuvien muistisairaiden ja heidän lähi-ihmisten muistikuntoutuksen mallintaminen ja edelleenkehittäminen. Hankkeen tavoitteena on myös vaikuttaa asenteisiin siten, että aivoterveys nähdään elämänmittaisena asiana ja muistikuntoutus ymmärretään osana muistisairaan ihmisen arkea. Hankkeen toiminta-alueena on Lapin maakunta.

Teemme mielellämme yhteistyötä aivoterveyden ja muistikuntoutuksen edistämiseksi. Otathan yhteyttä.

Alapuolelta löytyy Lapin Muistikunto -hankkeen ryhmätoimintaa. Sisällöt ajankohtineen avautuvat kunkin paikkakunnan kohdalla klikkaamalla. Ilmoittautuminen käynnissä oleviin ryhmiin on päättynyt, mutta ryhmiin on mahdollista tulla mukaan myöhemminkin. Lisätietoja saa Lapin Muistiyhdistyksen toimistolta sekä Mallalta ja Mirjalta.

Lapin Muistikunto -hankkeen esite löytyy tästä

Tutustu Aivoterveyspolku- malliimme tästä

Tutustu Muistikunto -malliimme tästä

Aivoterveys

Rovaniemen aivoterveysryhmä 24.5.-13.9.2017

Kittilän aivoterveyspolku 5.6.-4.10.2017

Aivoterveysryhmiä on toteutettu 2016-2017 aikana seuraavilla paikkakunnilla: Posio, Salla, Kivitaipale, Pello, Ylitornio, Ivalo ja Kolari.

Muistikuntoutus

Kittilän Muistikunto -ryhmä 6.9.-23.10.2017

Ranuan Muistikunto -ryhmä lähi-ihmisille 12.9.-31.10.2017

Ranuan Muistikunto-ryhmä muistisairaille ihmisille 5.9.-31.10.2017